Wednesday, December 21, 2011


1.        პროექტის სახელწოდება:
2.        პროექტის მთავარი იდეა (თემა):


3.პროექტის აქტუალურობა:

4.პროექტის მიზნები:

მონაწილეთა ასაკი:
6.ვადები/ხანგრძლივობა:
7.მოსალოდნელი შედეგები /პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
9.პროექტის მსვლელობა:








10.საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან /
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:

11.პროექტის ხელმძღვანელი:
 12.ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:
 13.პროექტის ვებ–გვერდი /ბლოგი:
ძაღლი–ადამიანის მეგობარი თუ...?
ვიგულოდ ძაღლი მეგობრად.
 მიუხედავად იმისა, რომ  ხშირია   ადამიანის ძაღლისგან დაკმენის შემთხვევები,  იგი  მაინც რჩება ადამიანის ერთგულ მეგობრად, მთავარია შევძლოთ უსიამოვნო შემთხვევების კორექცია, ასევე პრევენცია.
მოსწავლეებს უვითარდებათ თანამშრომლობის, კვლევა–ძიების, მიღებული ინფორმაციის საკუთარ გამოცდილებასთან დაკავშირების, დასკვნების გაკეთების უნარ–ჩვევები. 
 1.ძაღლთან ურთიერთობის უნარ–ჩვევების ჩამოყალიბება.  2.უსიამოვნო შემთხვევების პრევენციის, ასევე კორექციის შეძლება.
14 წელი.
3 თვე.
 1.მოსწავლეები შექმნიან სლაიდ–შოუს. 2.მოძიებული მასალის საფუძველზე გამოსცემენ ბროშურას.

ჩამწერი, ფოტოაპარატი, კომპიუტერი,

აქტივობა I
მოსწავლეები ამზადებენ ინტერვიუს რესპოდენტებთან (კინოლოგი, ექიმი–ვეტერინარი, ძაღლის პატრონი და სხვა.)
აქტივობა II
მოსწავლეები ამზადებენ სლაიდ–შოუს (ძაღლი: მეხანძრე, უსინათლოთა მეგზური, მაშველი, მაწანწალა და სხვა.)
აქტივობა III
მოსწავლეები უშვებენ პატარა ბროშურას: ,,ძაღლი ადამიანის მეგობარია, მთავარია შევძ ლოთ უსიამოვნო შემთხვევების კორექცია, ასევე პრევენცია)“.
პროექტი კავშირშია ი.ს.ტ.–სთან, და ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან.
მოსწავლეები მოძიებულ ინფორმაციას აკავშირებენ საკუთარ გამოცდილებასთან,აკეთებენ დასკვნებს, ამზადებენ სლაიდ–შოუს.


რუსული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი: ცირა ჩხაიძე
Tsira.chkhaidze68@gmail.com.            

No comments:

Post a Comment